Premiera drugiego ze spotów, promujących kampanię „(Nie)Bądź miła”

29.11.2017

Nasza kampania (Nie)Bądź miła zwraca uwagę na różne postacie przemocy, której doświadczają kobiety od dzieciństwa do późnej starości – to przemoc fizyczna, psychiczna, ekonomiczna i seksualna.  Rodzice, otoczenie, partner, a w końcu dzieci i wnuki, oczekują od kobiet rezygnacji z przysługujących im praw, poświęcenia, bycia miłą. 

Na okoliczność kampanii przygotowane zostały 4 spoty, dotyczące różnych form przemocy, które spotykają kobiety w trakcie ich życia. Drugi z nich znajdą Państwo tutaj

Projekt "(Nie)Bądź miła" jest współfinansowany przez m.st. Warszawa. Partnerem kampanii jest firma AVON, która od 2008 roku w ramach kampanii AVON Kontra Przemoc regularnie prowadzi działania na rzecz zapobiegania przemocy i wspierania jej ofiar.

Newsletter Niebieskiej Linii

Dołącz do biuletynu Niebieskiej Linii i otrzymuj wszystkie bieżące informacje o akcjach, szkoleniach, wydarzeniach oraz nowych artykułach.